12 mai 2010

Cami si Alin


Pe 24 aprilie 2010 am avut prima nunta din noul sezon. Intamplarea a fost sa imortalizez momentele de la nunta unor prieteni intalniti anul trecut intr-o tabara de ecologizare. Cum ne cunosteam, treaba a mers fara probleme, chiar de la prima intrevedere, cu cateva zile inainte de nunta, cand am tras cateva secvente pentru un love-story.
Nu spun prea multe, am sa las imaginile sa vorbeasca, alaltaieri le-am livrat materialele si mi-au placut reactiile lor. Multi ani fericiti le doresc!




























2 comentarii:

  1. Mie, ca neiniţiat în taina fotografiei, mi se par extrem de reuşite. Se vede că eşti o fire dornică de perfecţiune. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frmos pentru apreciere! Se poate observa o oarecare evolutie de la inceputul postarilor mele, din iunie anul trecut. Mi-am achizitionat mai multe lucruri care imi sunt necesare in aceasta activitate, ultima investitie este intr-un body de generatie mai noua, care imi va fi de mare ajutor in conditii mai dificile de fotografiere.
    Niciodata nu se poate spune: am tot ce imi trebuie, am talent cat incape, sunt cel mai tare! Pentru ca oricand mai apare ceva nou sau un alt om, mai talentat, care sa te surclaseze. Eu nu concurez cu nimeni, ci doar cu mine insumi, incercand sa ofer clientilor mei o calitate din ce in ce mai buna a produsului finit- imaginea in format digital si analogic.
    Urmeaza in cateva zile cateva pozici de la nunta verisoarei mele.

    RăspundețiȘtergere