26 ianuarie 2010

Prichindei

Si am trecut in 2010. Pana acum- toate bune, frumoase, dar cam... inghetate. M-a chemat un prieten sa fac vreo cateva cadre cu prichindelul sau, asa ca mi-am luat sculele cu mine si m-am infiintat la el acasa. Cald, bine, insa cum am scos camera din rucsac, lentilele au facut condens. Rezolvat imediat prin asezare pe calorifer. Acelasi tratament au avut si blitz-urile (toate trei). Nu am mai avut nevoie de umbrele, deoarece tavanul era perfect alb, ca si peretii. La un moment dat Silviu a ajuns in camera, am tras cateva cadre cu fratele mai mare si cu taticul lor, apoi cateva doar cu prichindelul. Din pacate, Silviu nu a fost "in chefuri" ca acum un an, asa ca nu mi-a stat decat cateva minutele la dispozitie. Finutul lui a avut prima experienta foto fara sa planga, am dat SB-ul la putere mica pentru a nu-l speria si asta a fost. mamica lui si-a selectat cateva poze, pe care le-a primit de la naşel. In continuare, cateva pozici...

Ce alintat sunt eu...



O familie fericita (mama era cu musafirii, nu a putut veni):



Si ce mititel sunt eu...



Scuze pentru watermark-ul mai marisor, dar am facut-o pentru a proteja pozele (mai ajung pe maini gresite unele din ele, prin portofoliile altora).

Rog bagatorii in seama anonimi sa se abtina de la comentarii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu