31 iulie 2010

Lucian si Oana


Ei, o nunta cum de mult n-am mai avut: miri frumosi, muzica buna, local deosebit (Imperium Suceava). Doar vremea n-a tinut cu noi, dar ne-am descurcat. Rude venite din toata tara, socri si nasi cu multa dare de mana, veselie multa, ghidusii multiple facute de Lucian- toate acestea au facut din nunta de pe 10 iulie o petrecere de neuitat.
Cu permisiunea lui Alex, cumnatul miresicii (care a si filmat, impreuna cu finul sau, care are in octombrie nunta), am sa va propun a viziona cateva pozici, editate intr-o maniera mai indrazneata decat pana acum.



























10 comentarii:

  1. esti un sot un profesor excelent

    RăspundețiȘtergere
  2. Am doar doua cuvinte sa-ti spun: esti GENIAL !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok... am mintit... mai am ceva sa-ti zic... Multumim din suflet :)

    Miresica

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc din suflet, Oana! Sper ca v-a facut placere sa vedeti pozele, au fost editate ceva mai indraznet ca pana acum (unele).
    Casa de piatra si... copii frumosi si destepti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase pozele. Esti foarte bun in ceea ce faci. Mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase...bravooo!!! Go on!:)
    (Cristina Anton)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc amandurora! Saptamana viitoare urmeaza Marius si Elena (fata d-lui Corduneanu).

    RăspundețiȘtergere
  8. Sincere felicitari :)
    Te chem la nunta mea. Si cu putin noroc, o sa faci poze cu aparatul meu(stii la ce ma refer:P)

    RăspundețiȘtergere
  9. Apreciez aprecierile! Sa dea Domul sa iti iei ce iti place si, cand o fi sa fie, am sa trag la eveniment si cu aparatul tau! Toate cele bune din Neamt si mult succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere